26/2/09

Intent de personalitzar el meu blog (1a part)

Hola!

Mentre indagava per la xarxa per a fer la tasca de L20 he trobat molts blogs interessants, massa i tot...i com ja estava tant saturada d'informació, he esbrinar com personalitzar-me el blog.

He trobat pàgines amb plantilles de molta varietat: 1, 2, 3, etc. Si voleu mirar més fiqueu per exemple: "plantillas blog" o "templates blog" a Google.

  • Però aneu en compte!!:

Això és un lio!! se m'ha desconfigurat el blog cinquanta vegades i quaranta-nou d'aquestes se m'ha perdut informació dels gadgets...i mai he aconseguit canviar la plantilla!! :(

Aixina que res, si alguna descobreix la manera de fer-ho bé que ho diga!! perquè hi ha un tutorial o unes indicacions però no m'han funcionat...




Total, que quan ja estava apunt de desistir d'aquesta aventura de descobriment pel meu conter i desbarajustos al meu blog, he trobat una pàgina molt xula de fondos amb dissenys molt elegants i bonics.

Els passos a seguir són molt senzills; estan en Anglès però els fiqueu al traductor i punto!! ^^




Bé, espere que aquesta informació vos servisca per a algo!! Jo ,si el temps i els ànims m'ho permeten continuaré indagant en aquest món... Si teniu alguna cosa que afegir s'agrairà! ;)

..Me'n vaig a continuar fent la tasca de L20:

Adéu!

1 comentari: